Een verslag van onze rondreis door West-Amerika en Florida

24 Juli: Sarasota

Na een lekker zelfgemaakt ontbijt konden we vandaag vertrekken naar Sarasota.
Ik wil nog wel een Sacramento zeggen (lijkt er ook echt op hahaha) en toen we de balie dame vertelden dat we daar naar toe gingen wilde ze weten met welk vliegtuig we vlogen. Sarasota is ook veel logischer hier in Florida.

Onderweg kwamen we al snel een Jo-Ann’s tegen. En ook in deze hobbywinkel wilde ik even kijken.
Het temperatuurtje liep buiten al aardig op dus een beetje verkoeling was best prettig.

In deze enorme hobby winkel heb ik toch nog een paar kleine dingen gevonden die ik wilde kopen.
Zelf Paul heeft iets gekocht hier: een paar sokken voor Thankgiving. Hij vond de kalkoen gewoon leuk!
We zijn nog stopt voor een snelle hap en toen reden we weer verder naar onze eindbestemming.
We reden over lange bruggen. We hebben genoten van al het water en z’n bootjes.

Opeens zag ik een HobbyLobby voorbij komen. Vorig jaar in Las Vegas zei Paul dat hij het een leuke winkel vond en dat hij er best nog een keer naar toe wilde.  Dus parkeerden we de auto om een bezoekje te brengen aan nog een hobby winkel.

Hier hebben ze “Christmas in July” dus overal zagen we kerstbomen en mooie versieringen. Tja, je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen.

Wat een heerlijke winkel. We hebben er een tijdje rondgekeken en hebben ook beide iets gekocht. Ik iets voor het scrappen en Paul iets voor in zijn toekomstige huis.

We waren bijna in Sarasota. Omdat het nog geen drie uur was hoopten we dat onze kamer klaar zou zijn.
Bij aankomst bleek dat gelukkig te zijn. We kregen nog een verassing. We hadden een upgrade gekregen. Een betere kamer. Toen ik vroeg waarom we dit kregen riep een vrouw achter de balie: Because your awesome!!! Dat vinden we altijd leuk om te horen.
Onze geboekte kamer bleek bezet te zijn dus kregen we een betere kamer. We mochten wel zelf de verdieping bepalen. Vier was de hoogste en de beste.
We hadden nu een kamer met uitzicht op zee! We moesten wel samen in één bed slapen vannacht, maar dat vonden we niet erg.

Wow, wat een uitzicht. En het hotel lag direct aan het strand dus hadden we ook geen andere hotels of wegen voor ons.
Dit is genieten.

We besloten om te gaan zwemmen in die grote Golf van Mexico.
Het water was lekker warm. Het duurde heel lang voordat je de grond onder je voeten voelde zakken. Dit was dus ook een kindvriendelijke zee haha!
We genoten van het warme water en zochten naar mooie schelpen.  We hebben een paar mooie exemplaren uit het water gevist.
We gingen de onderwatercamera halen. Na drie kiekjes bleken de batterijen op en kon Paul weer terug naar de kamer. Gelukkig was dit geen lange tocht. Even strandje over en we stonden bij de lift die ons naar onze verdieping bracht.
De foto’s van de camera zijn gelukt, maar we zijn de adapter om de foto’s op de laptop te zetten vergeten. Dus die foto’s komen nog.

We hebben een lange tijd in de zee gespeeld en we kregen toch een beetje trek.
Onze koelbox was nog gevuld met lekkere hapjes dus hebben we op ons balkon genoten van een heerlijke brood maaltijd.

Toen was het tijd voor de zonsondergang.
Prachtig om te zien. Er stonden veel mensen op het stand en wij zaten lekker op onze stoelen op ons balkonnetje.
De lucht was prachtig. Dit was echt genieten.

Nadat de zon onder was werd het snel donker.
Ik heb nog wat aan het blog gewerkt en Paul heeft buiten gezeten met zijn Ipad en spelletjes.
Het was een heerlijke ontspannen dag.

De zee heeft ons wel moe gemaakt, want we vielen snel in slaap in ons grote eenpersoonsbed.

1. Zo, dat zijn gelijk twee hobbywinkels op één dag. Mazzel!! Geen slechte kamer. Mooi he, de stranden aan die kant van Florida. Zoveel mooier dan aan de andere kant. Het zand is fijner en witter en de zee wordt inderdaad pas laat dieper. En wat een mooie zonsondergangfoto's. Dat was een super dag. Ik heb net maar een tweede adapter klaar gelegd. Kunnen jullie de foto's ook nog op de laptop zetten.

2. Oh ja, even vergeten, maar die leuke hoedjes hebben jullie toch wel meegenomen he! Staat jullie werkelijk fantastisch en is echt heel erg nodig voor de Kerst!! ;-)

3. Wat een leuke verhalen zeg...weer een hele mooie reis, schiiterend gewoon. En heel stoer die gator tocht gisteren. We zijn weer benieuwd naar jullie andere avonturen

4. Dylan kon het gister niet bevatten jullie op de ipad te zien. Jullie zijn met een vliegtuig naar een ander land, dus hoe kunnen jullie dan op de ipad te zien zijn. Hij was er echt onderste boven van. Ik vond het ook bijzonder, de techniek staat toch voor niks tegenwoordig

5. Leuk weer om allemaal te lezen! En inderdaad prachtige zonsondergang. Jullie hebben hoop gedaan/gezien in 1 week! Nu op naar Orlando! En fijn dat het weer ook is opgeknapt. Niks meegekregen van een noodlanding van vliegtuigje op het strand bij sarasota?

6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

7. Ziet er allemaal weer heerlijk uit!! Prachtige lucht, echt genieten. Op naar het volgende Orlando! X

8. Sorry gaat iets mis geloof ik hihi

9. Wat is vakantie toch heerlijk he en dan aan de mexicaanse golf, Dat is genieten. Jullie hebben mazzel want in gouda heb je de ark van Noach nodig. Het is om 7uur beginnen te hozen en het is nog steeds zo, half Bloemendaal staat blank.