Een verslag van onze rondreis door West-Amerika en Florida

Zaterdag 8 Augustus: Rustdag

De hele week zijn we vroeg opgestaan omdat we veel plannen hadden.
Daarom besloten we vandaag een rustdag in te stellen.
Ik had mijn wekker om 9 uur gezet. Ik had geen zin om echt uit teslapen.
Na een heerlijke douche ben ik aan het blog begonnen.
We liepen een paar dagen achter omdat we de laatste dagen laat thuis waren. Ik had weinig zin om nog een verslag te schrijven.
Maar nu had ik even de rust en de tijd.
Rond half 11 heb ik Paul wakker gemaakt. Ik kreeg een beetje trek en Paul is heel goed in eitjes bakken hahaha.

We hebben de rest van de ochtend lekker rustig aangedaan.
Paul heeft zelfs nog wat kleren gewassen.



Maar we wilden nog wel iets gaan doen deze middag.
Ik vroeg Paul of we naar een paar hobbywinkels konden. Hij vond het goed.
Dan konden we op de terugweg nog een paar boodschapjes doen.

Rond drie uur kwamen we aan bij onze eerste hobbywinkel: Michaels.


Ik was op zoek naar de cricut cartridge van Frozen. Helaas hadden ze deze nog niet in de winkel. Misschien bij een andere winkel.
Ik heb lekker rond gekeken en zelfs nog wat leuke spulletjes gekocht. Ook Paul heeft wat gekocht.

Via International Drive reden we naar de volgende hobbywinkel.
Maar niet voordat we een tussen stop maakten bij Treasure Island. 


Deze souvenirs winkel hebben we vorig jaar ontdekt en vonden het een leuke winkel.
Paul heeft er een paar nieuwe Disney pins gekocht, maar daar bleef het ook bij.
Ze verkochten bijna hetzelfde als vorig jaar. De standaard souvenirs doen ons niet zoveel.

Dus reden we door naar Jo-Anns.


Ook hier gingen we op zoek naar de Frozen cartridge.
Helaas verkochten ze hem hier ook niet. De winkelbediende heeft nog wat moeite gedaan om ons te helpen, maar ik denk dat ik toch zal moeten wachten totdat de cartridge in Nederland verkrijgbaar is.
We hebben nog even gezellig staan kletsten en toen werd ze weg geroepen. Blijkbaar had ze iets te lang staan kletsen hahaha.
Ik heb nog wel een andere Disney Cartridge gekocht en ben hier super blij mee.
Als ik terug ben van vakantie kan ik weer een mooi Disney Scrapbook album maken.


Als laatste stopten we bij Walmart. We hadden een boodschappenlijstje gemaakt met de spulletjes die we voor onze laatste week nodig hadden.
Als het goed is hoeven we nu geen boodschapjes meer te doen.


Natuurlijk hebben we nog door de hele winkel gelopen en vinden het heel leuk om alles goed te bekijken.
Paul vond nog antenne-toppers voor zijn auto (hopelijk gaan ze passen) en ik een tijdschrift met verschillende knutsels voor het komende feest seizoen.



Het was ondertussen al kwart voor zeven en we kregen trek.
We reden naar huis en hebben de pakjes noodles klaar gemaakt die we aan het begin van de vakantie gekocht hadden.
Het smaakte prima en de maag was weer gevuld.



Ik ben verder gegaan met de verslagen.
De foto’s waren aan het uploaden en ik wilde in de tussen tijd nog iets gaan doen.
We besloten om nog even te gaan zwemmen.
Het was rustig bij het zwembad (het was ook al bijna half 10) en eenmaal in het water was het best even lekker.



Na een kwartier hadden we het wel weer bekeken en zijn we naar ons huisje gegaan.
Daar heb ik het laatste verslag online gezet en was weer helemaal bij.

Morgen word een leuke dag. We gaan naar een honkbal wedstrijd met de familie Toet.
De wekker is gezet, want we moeten vroeg opstaan.

Gelukkig zijn we na vandaag weer goed uitgerust.


1 opmerking:

  1. Wat een heerlijke winkel/ relax dag hebben jullue gehad. Lekker om af en toe geen drukke dag te hebben en even bij te kunnen komen. Hobby shoppen is voor mij ook relaxen. Heerlijk als je dan ook met leuke spulletjes thuis komt. Jammer dat de frozen cartridge er nog niet was.

    BeantwoordenVerwijderen