Een verslag van onze rondreis door West-Amerika en Florida

Vrijdag 2 Augustus: Rustdag


Na twee dagen Disney waren we wel toe aan een rustdag.
Rustig ontbijten en aan het blog werken. Ik had tenslotte nog wat bij te werken.
Maar dat vond ik niet erg. Ik kon meteen de foto’s en video’s netjes organiseren.
We hebben nog een tijdje op ons terras gezeten totdat we zin hadden om iets te gaan doen.

We besloten om naar The Loop te gaan. Dit is een “winkelcentrum” met alle winkels in een grote cirkel.
Voor mij hadden ze er hobbywinkels en voor Paul een Ross Dress for Less.
Binnen twintig minuten stonden we bij de ingang.


Als eerste gingen we naar Michaels waar ik als een blij kind doorheen wandelde.
De Halloween afdeling was hier wat meer gevuld, maar ik denk niet dat ik een skelet mee kan nemen in het vliegtuig.
Er vielen wel wat spulletjes in mijn mandje. Als ze leuke dingen voor $1 hebben dan neem ik dat mee haha.



Na Michaels was Ross aan de beurt.
Hier verkopen ze veel design kleding voor een klein prijsje.


Bij de schoenenafdeling vonden we een paar herenschoenen in maat 52½. Dan is mijn schoen een ienie-minie haha.


Ik heb hier niets gekocht. Ik snap de maten hier niet. Als ik denk dat ik de juiste maat heb gevonden dan is het of te klein of te groot.
Ik denk dat ik gewoon mazzel moet hebben.
Paul vond een shirt en leuke sokken. Ook kocht hij een mooie zomerjas. Die hebben we tot nu toe nog niet nodig gehad haha.

Het was ondertussen gaan regenen en we zijn wat langer bij Ross binnen gebleven. Beter een rondje door de winkel dan drijvend nat naar de auto (en die stond natuurlijk aan de andere kant van de parkeerplaats).
Toen we uiteindelijk toch naar buiten moesten, hielden we het niet droog en stapten wij drijfnat in de auto. De airco werd meteen uitgezet, want dat maakte alles nog veel kouder.

Iets verder op zat een HobbyLobby en nog een Ross.
Dus gingen we die kant op.
Bij HobbyLobby hebben we ook weer heerlijk rond kunnen neuzen. Ze hebben hier echt van alles.
De kerstafdeling was mooi, maar helaas kunnen we dat niet meenemen.
Ik vond de kerstbomen wel heel duur en soms niet eens mooi. Ik ben nog steeds heel blij met mijn eigen kerstboom.



Het regende nog steeds en we hoefden nergens naar toe. Dus konden we op ons gemak langs alle afdelingen.




Het was ondertussen etenstijd en we begonnen trek te krijgen.
We keken wat er in de buurt was en besloten om bij Panda Express te eten.
Hier hebben we ook nog nooit gegeten.
Panda Express serveert de Chinese keuken en we hadden heel veel keus. De Chinese keuken zoals wij hem kennen is hier helaas niet bekend. Dus gingen we af of gevoel en wat er lekker uitzag.
Op ons bord was plaats voor een bijgerecht en twee hoofdgerechten.
Het zag er allemaal heerlijk uit en het smaakte ook heel goed. Dat we hier nooit eerder zijn geweest is voor mij een raadsel.


Na het avondeten zijn we terug naar Ross gereden om te kijken of ze hier weer iets anders hebben.
Ik ben al de hele vakantie op zoek naar een leuke jumpsuit, maar heb nog niets kunnen vinden. Ik snap die Amerikaanse maten echt niet.


En wat ik leuk vind is ver boven mijn budget en wat in mijn budget valt is vaak niet leuk. Het valt niet mee hahaha.

We besloten om richting huis te rijden en de Ross winkels op de route te bezoeken.
Het regende nog steeds en we waren op een gegeven moment zo gezellig aan het kletsen dat we niet zagen dat het stoplicht op rood stond.
Paul ging vol in de remmen.
We hadden allebei het rode licht niet gezien en moesten lachen om de situatie. Gelukkig is alles goed gekomen en we weten nu dat de remmen heel goed werken.

Het heeft de hele avond geregend.
Zo erg dat een hele parkeerplaats was veranderd in een zwembad. Eén auto stond er midden in en we zijn bang dat die niet meer zo goed kan rijden haha.


Ondanks het slechte weer hebben we ons niet verveeld. Het was een leuke dag.
En morgen gaan we weer naar Disney. Speciaal voor de verjaardag van Paul.


3 opmerkingen:

  1. Een rustdag is voor jullie,net als bij ons vroeger op vakantie,niet echt een rustdag,maar meer een “ doe maar rustig aan” dag. Is er toch nog iets blijven hangen haha! Gezellig weer naar Michael en naar Ross. Voor ieder wat wils. Snap niet,dat Marion die leuke jurk niet heeft gekocht haha! Maar zag wel,dat Paul bij de bak van Simplicity patronen stond uit te zoeken. Dus wie weet of jullie nog met een aardig patroontje thuis komen. Het Chinese eten ziet er zo op de foto meer uit als een bord spaghetti haha! Maar als de bordjes leeg zijn gegeten heeft het goed gesmaakt. Wel jammer van al die plensbuien. Maar is niet anders ,het mag de vakantiepret niet drukken. En dat is jullie wel toevertrouwd,altijd positief denken! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker zo'n rustdag met een rustige ochtend en dan wat shoppen. Ik loop ook altijd de hele hobbywinkels door. Leuk om te kijken wat ze allemaal hebben. Ross is niet zo aan mij besteed. Ik vind 't er altijd zo'n zooitje. Maar goed ik houd ook niet zo van winkelen voor kleding. Michael kan zich er wel altijd helemaal uitleven.
    Lekker hé, die Panda Express. Wij zijn er in Amerika ook nooit geweest, maar vonden 'm in Praag vorig jaar.
    Jammer dat 't zo' 'n natte dag was, maar dan kan je beter winkelen dan in Disney zijn. Wij zijn ooit in Busch Gardens zo nat geregend dat we de verwarming in de auto hebben aangezet. Dat is wel heel specifiek voor Florida.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is Paul nu bij de naaipatronen aan het zoeken in die la of lijkt dat maar zo. Nou ik zou het echt geen straf vinden hoor zo'n verplichte shoppingdag in "The loop". Morgen weer op naar het avontuur hè.

    BeantwoordenVerwijderen