Een verslag van onze rondreis door West-Amerika en Florida

Dinsdag 6 Augustus: Disney Springs


We begonnen lekker rustig vandaag.
Alleen Disney Springs stond in de planning.
Dus de ochtend is besteed aan een was en lekker ontspannen.
Ook hebben we alvast wat spullen opgeruimd en klaargelegd voor de koffer. Donderdag gaan we de koffer weer inpakken, maar dan weten we vast wat er in moet.


We hadden ook alvast de vuilnisbak klaar gezet, maar niet verwacht dat de vuilnis man al zo vroeg zou komen.
Ik rende met het vuil achter Paul aan die met de bak naar de stoep reed.
We vinden het vuilnis ophaalsysteem hier briljant. Er zit 1 man in de vuilniswagen die langs de bakken rijd. Een grote klauw pakt de bak en leegt hem in de vuilniswagen. Dan word de bak weer terug op de stoep gezet.
De man hoeft zijn wagen niet uit. Hoe slim is dat. En het gaat ook stukken sneller. Helaas geen foto van gemaakt.

Rond twee uur stapten we in de auto en reden richting Disney Springs.
De bordjes gaven de juiste route aan, maar de GPS leidde ons heel anders. Uiteindelijk kwamen we op de snelweg terecht en dat was niet de bedoeling haha. Soms heeft deze GPS wat kuren.
Gelukkig weten we aardig de weg te vinden en voor we het wisten reden we de parkeergarage van Disney Springs op.

We gingen op een missie! Paul had een shirt gezien met daarop: Disney Tokio. En omdat we volgend jaar naar Japan willen is dat wel heel toepasselijk.
Ik had aan het begin van de vakantie een leuke rugzak gezien. Hij was helaas niet zo goedkoop. Maar ik heb er de hele vakantie over nagedacht en besloten om het toch te kopen. Hij is te leuk om te laten liggen. En iemand heeft mij ook verteld: When you see it, You buy it. Anders krijg je spijt.



We begonnen in World of Disney. Wat is dit toch een geweldige winkel. Je kijkt je ogen uit. Als ik ooit de staatsloterij win dan koop ik alles uit deze winkel haha.
Paul heeft een pin gekocht en ik een pin en een magneetje.
De rugzak die ik wil heeft een print en die wil ik in een speciale manier. Hier hadden ze die niet.





We liepen door naar de volgende winkel om te kijken of ze hem hier hadden, maar helaas. Wel veel andere mooie dingen gezien.



Ook hebben we de zeepjeswinkel bezocht. Hier ruikt het altijd heel lekker. Je kunt je handen met een speciale scrub wassen. Je handen voelen heel lang, super zacht aan. Helaas is deze scrub alleen in grote potten verkrijgbaar. En badbommen gebruik ik niet hahaha.



Disney staat bekend om zijn snacks. Normaal gesproken vinden wij die erg duur, maar vandaag wilden we iets proberen.
Bij de snoepwinkel van Goofy hebben we iets lekkers uitgezocht.
We wilden eerst een snoepappel, maar ik ben bang dat mijn tanden door al het glazuur afbrokkelen.



We kozen voor een Rice Cryspy Treat met chocolade.
En hij smaakt ook nog eens heel erg lekker. Ik kreeg hem niet op. Gelukkig had Paul nog wat plek over en heeft mijn laatste stukje opgegeten.



Via de brug liepen we over het meer. Het blijft hier een gezellige boel. Er is zoveel te zien en te doen.
We zijn nog even in de Legowinkel geweest, maar er zijn geen dozen mee naar huis gegaan.



Naast de Lego winkel zit de winkel met het Tokyo shirt.
Het is ook een Japanse winkel en dat kun je wel zien. Op sommige shirts stonden teksten die wij niet konden lezen. Ik zou ze niet meenemen als we naar Japan gaan, wie weet wat er op staat hahaha
Paul vond nog een ander leuk shirt en tevreden liepen we de winkel uit.

Bij de volgende Disneywinkel vonden we de rugzak.
Er stonden er een aantal op de plank en we bekeken ze allemaal. Het is een print met alle Disney iconen. En ook de Haunted Mansion hoort daar bij. Ik wilde een tas met de ghost van Haunted Mansion op de voorkant. Het is geen goedkope tas en dan wil je wel een perfecte tas.
De dames van de winkel kwamen helpen zoeken en één van de dames is zelfs naar achteren gelopen om te kijken wat ze nog in het magazijn hadden. Dit duurde even, maar ze kwam terug met de goede tas. Die had ze mooi uitgezocht.
Heel blij verliet ik de winkel.


Ik heb nu alles wat ik wilde kopen. Zelfs mijn verzameling met re-usable shopping bags is compleet. Ik heb nu alle 6 de tassen.


We besloten nog even langs de Disney Outlet te rijden.
Hier vonden we een mooie pen en een shirt (die gaat donderdag terug, want hij paste niet).
Daarna naar huis. We hadden nog pizza in de vriezer. Die begint nu ook leeg te raken.
We hebben de hele avond buiten kunnen zitten. We zagen af en toe een bliksemschicht, maar de regen is weg gebleven.








2 opmerkingen:

  1. En....Krijgen jullie alles in de koffer? Lekker zo'n relaxed dagje waar je ook nog kan vinden waar je naar zoekt.
    Ik kan me voorstellen dat je de appel niet genomen hebt. Ik krijg daar ook altijd spontaan kiespijn door de glazuur die ze gebruiken. Maar dat geeft dan wel weer mooie foto's met top kleuren.
    Veel plezier met de laatste dagen. Geniet nog even!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker relaxdagje gedaan. Mag ook wel eens een keer haha! Hoewel relaxen? De was,de koffers,de vuilnisbak buiten zetten,druk,druk,druk haha! En na het relaxen weer gezellig op pad. Leuk,zo’n Tokio- shirt. Dat zullen ze in Japan wel leuk vinden haha! Wat een service van de dames bij de tassenwinkel! Maar ja,voor zo’n prijs zou ik ,als verkoopster,ook wel even gaan meezoeken haha! Leuke verzameling boodschappentassen heeft Marion nu. Met die uit Disney Parijs erbij staat de teller nu op 7 dus. Zou heel leuk zijn.als ze de tas ook in Tokio verkopen. Maar daar moeten jullie nog even op wachten. Komt snel genoeg hoor!!! Geniet nog even van de laatste dagen,voor je het weet staan er weer ouders op Schiphol om jullie weer te verwelkomen. XX

    BeantwoordenVerwijderen