Een verslag van onze rondreis door West-Amerika en Florida

San Jose


Vandaag was een relaxed daagje.
Onze route ging vandaag naar San Jose.
We hadden de route op de Tom gezet en bleken maar 3 uur te hoeven rijden.
Na ons ontbijt nog even genieten van al het moois om ons heen, want voorlopig zitten we niet meer tussen de bergen en bomen.



 
We hebben de koffers weer naar beneden gesleept. Toch jammer dat er geen lift was.
Toen waren we klaar om te vertrekken.
 We waren nog geen tien minuten op weg toen we een stoplicht tegen kwamen: rood. Er stond op het bord dat er een detour was en dat we bij het stoplicht moesten stoppen. Het kon wel 15 minuten voor we weer door konden.

 
Gelukkig hoefden we niet al te lang te wachten. Het bleek dat de weg onder een laag stenen lag. Alle auto’s moesten over één weg helft.
 Omdat we niet wisten of we een ontbijt bij het hotel hadden zijn we bij een Wal-Mart gestopt voor wat boodschappen.
Ik was Paul nog even kwijt. Hij ging even naar de auto om een boekje te pakken en ik zou op ‘m wachten. Het duurde zo lang dat ik maar even ging kijken. Ik kon ‘m niet vinden en was een beetje bezorgd. Het was even zoeken. Deze winkels zijn ook zo groot. Gelukkig hoorde ik opeens mijn naam en ik zag Paul met een medewerker praten. Hij was op zoek naar iets en was het gaan vragen. Een hele geruststelling voor mij.
 We kwamen al vroeg aan bij het hotel. We hadden ook erge trek en besloten om eerst iets te eten.
Daarna konden we inchecken.
We hebben weer een mooie kamer. Zelfs het toilet papier was prachtig haha.
We moeten wel weer twee nachten in één bed slapen.

 
Er bleek in de buurt een groot winkelcentrum te zitten.
Daar zijn we even gaan kijken.
Het bleek om vooral outlet winkels te gaan. Maar we vonden ook kleinere winkeltjes. Met grappige artikelen. En wat een mensen! Hier is koopzondag ook een succes.

 Rond etenstijd kochten we een broodje en namen het mee terug naar het hotel.
De rest van de avond hebben we lekker rustig aan gedaan.
We hebben de activiteiten voor morgen doorgenomen.
In dit hotel is het ontbijt inbegrepen. Dat scheelt weer. Morgen dus lekker Amerikaans ontbijten.

4 opmerkingen:

  1. Leuke armband!
    Ik ben weer bij met lezen!
    Het blijft allemaal mooi en in het echt zal het zeker nog mooier zijn.
    Geniet er maar van!

    Groetjes, Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig toiletpapier.Lijkt op dat wat er bij ons in een deftig restaurant om een kippenpootje zit.Heb je het patroon goed bestudeerd,kunnen we thuis ook zo'n sjieke toiletrol maken.Wat een geweldige armband met patat pizza ed.Leuk souvenir.Zag in een ander verslag dat Paul weer een leuk tshirt heeft gekocht.Kijken of de meisjes erop afkomen.groetjes vanuit een broeierig Gouda.xxxmam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker he zo'n dagje van weinig nieuwe ervaringen kun je de dagen ervoor lekker even op een rijtje zetten. De armband is vreselijk leuk je kunt hem ook in stukjes gebruiken als embellishment als je hem niet meer draagt.
    Intussen in Chantal ook vertrokken dus ik begin mijn dag met lekker bij het ontbijt op in Amerika te vertoeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even voor een volgende keer. Wij hebben alle hotels een mail gestuurd dat we twee bedden willen. Nu is dat voor ons, met z'n drieen, noodzakelijk. Maar je kan het altijd proberen

    Lekker hoor zo'n winkeldagje en even op de plaats rust!

    BeantwoordenVerwijderen