Een verslag van onze rondreis door West-Amerika en Florida

Donderdag 8 Augustus: Laatste dag

Onze laatste volle dag hier in Amerika was aangekomen.
In de ochtend hebben we de koffers en tassen zoveel mogelijk ingepakt.
Door al onze uitjes naar onze favoriete winkels, waren ze ook goed gevuld. Dat wordt morgen ook nog proppen in de rugzak hahaha.
Maar alles kan mee naar huis en dat is het belangrijkste.

We besloten om toch nog even een uitstapje te maken.
De Disney Outlet stores stonden in de planning. Je weet tenslotte nooit of ze nog iets nieuws hebben toegevoegd.
Paul vond er een grote Mickey knuffel en we stonden te bedenken hoe we die mee zouden nemen.
Dat wordt wel een dingetje in de koffer.
Maar hij moest mee dus we bedenken wel iets.

We reden door naar de volgende Outlet, maar daar hadden ze helaas niets voor ons.
Ik vond de Outlet van Disney dit jaar een beetje tegenvallen.
We hebben jaren gekend waarbij ze elke dag wel iets nieuws hadden.
Nu hadden ze veel van dezelfde shirts en volgens mij hebben ze die niet aangevuld met nieuwe.
Toch hebben we er wat leuke spulletjes weggehaald. En wij vinden het niet erg om er gewoon gezellig rond te lopen.

Vanuit de Outlets reden we richting Disney Springs.
Paul wilde nog graag een bijzondere pin en ik was op zoek naar een apart magneetje.

Het blijft hier altijd leuk. Het was wat drukker dan normaal, maar dat was niet erg. We liepen op ons gemak naar de winkels die we wilden bezoeken.

Paul heeft zijn pin gevonden en ik mijn magneet. Ik heb er een aantal verzameld deze vakantie.

Eerder deze vakantie heeft Paul schoenen bij Ross gekocht. Deze hadden ze ook in een andere kleur, maar niet in zijn maat. De laatste week van de vakantie hebben de schoenen in de auto gelegen. Als hij die andere kleur in de juiste maat zou vinden dan kon hij ze ruilen.
We besloten om nog één Ross te bezoeken.
Hier hadden ze de schoenen helemaal niet. Gelukkig is Paul ook blij met de schoenen die hij nu heeft.

We hadden ook nog één Groupon. Een diner bij CiCi’s. Dit is een “All you can eat” pizza restaurant dus een echt diner kun je het niet noemen haha.

We vonden een leuk plekje en om de beurt gingen we pizza halen.
Het zag er allemaal lekker uit en we hebben onze favoriete op ons bordje gelegd.

Dit is een leuk restaurant om te gaan eten, maar echt veel sfeer is er niet. Ik denk ook niet dat ze voor sfeer gaan. Mensen komen er om te eten. Ik heb mensen gezien die na vijftien minuten weer buiten stonden. Dat gaat zelfs ons iets te snel.
Het was allemaal heel lekker en onze magen waren goed gevuld.
Tevreden reden we weer naar huis.

Omdat het nog droog en warm was besloten we om nog één keer te gaan zwemmen.
Het is een heerlijk zwembad en we hebben ons zeker vermaakt.
Jammer dat het te donker werd om te blijven zwemmen. Onze lichtjes in het zwembad hebben het de hele vakantie niet gedaan.

De rest van de avond hebben we op ons terras gezeten en genoten van onze laatste avond.
Gelukkig is het droog gebleven.
Ook hebben we in het gastenboek geschreven. Wij zijn de eerste Nederlanders die er in staan.

Het was een gezellige dag, maar wel vermoeiend. We gingen bijtijds naar bed, want morgen gaat de wekker weer vroeg af.

1. Wat jammer dat 't er weer op zit. Maar jullie hebben een hele mooie tijd gehad. Fijn dat jullie nog de magneet en pin hebben kunnen vinden die je graag wilde hebben. En wat een heerlijke afsluiting bij Cici`'s. Niet sfeervol, wel lekker en kost bijna niets. Een hele goede vlucht en trek alvast je regenjas aan voor de terugkomst. 't is hier nattig.

2. Zo’n laatste dag nog goed besteedt. Lekker struinen in de winkels en zowaar nog wat vinden ook. Ik heb het idee,dat Paul morgen uit het vliegtuig stapt met die grote Mickey op zijn arm haha! Jullie pizzacoupon ook nog verzilverd. Het restaurant ziet er inderdaad triest en troosteloos uit. Maar als de pizza maar smaakt,daar gaat het om tenslotte. Daarna nog beetje gezwommen en jullie hebben een mooi stukje in het gastenboek achtergelaten.Dat zullen de bewoners wel heel leuk vinden! Ik wens jullie een veilige reis naar huis,wij zien elkaar zaterdagmorgen. Thuis staat koffie en taart klaar!! XX

3. Jammer dat het er al weer opzit. Ik heb genoten van jullie verslag, al heb ik niet elke dag gereageerd. Sterkte met de terugreis en voor later, welkom thuis

4. Hoi hoi wat hebben jullie een leuke vakantie gehad en wat fijn dat we dat mee mochten beleven. Een veilige thuisreis toegewenst. Groetjes van Poekie